Heb je problemen met je registratie?

Indien je problemen ervaart met het registratieproces, onderneem dan de volgende stappen:

  • Heb je al eerder een account aangemaakt? (Je mag maar 1 actief account hebben bij BetCity)
  • Registreer je met je eigen gegevens? (Je kan alleen een account aanmaken met je eigen gegevens, het spelen op andermans account is verboden)

 

1. Zorg dat je emailadres, volledige naam en IBAN correct zijn ingevoerd. Het is belangrijk dat je bij het invoeren van je IBAN geen spatie aan het einde hebt staan.

2. Probeer de registratie te voltooien door een andere browser te gebruiken. (Met als aanbeveling Google Chrome)

3. Verwijder je cookies & cache

 

Als je deze 3 stappen hebt geprobeerd en het lukt nog steeds niet, onderneem dan pas de volgende stap 4:

 

4. Daarvoor hebben wij alleen een kopie van een bankafschrift niet ouder dan 3 maanden van je nodig. Let wel op dat je naam, adres, bank logo en datum duidelijk zichtbaar zijn!

Je kunt de documenten uploaden via onze veilige upload pagina: https://meer.betcity.nl/upload. Gebruik hierbij je naam en het e-mailadres zoals deze bekend zijn in je BetCity account.