Heb je problemen met je registratie?

We zijn blij dat je een account wilt aanmaken bij ons. Vervelend dat het niet helemaal gelukt is. Lees de volgende informatie goed door zodat je hopelijk antwoord op je vragen vindt. 

 

Houd rekening met de volgende punten: 

  • Je mag één (1) actief account hebben bij BetCity; 
  • Je kunt alleen een account aanmaken met je eigen gegevens;
  • Je kunt je alleen registreren met een Nederlandse bankrekening op jouw naam. 

 

Heb je ondanks bovenstaande punten nog steeds een probleem? Ga dan de volgende stappen na: 

1. Controleer je e-mailadres, volledige naam (zoals in je paspoort) en je IBAN. Let op: je IBAN mag geen spatie aan het einde hebben. 

  • Zorg dat je e-mailadres en je adres geverifieerd zijn. Dit doe je door in te loggen en de stappen te volgen. 

2. Probeer de registratie te voltooien door een andere browser te gebruiken (wij adviseren Google Chrome). 

3. Verwijder je cookies en cache in je browser en probeer het opnieuw. 

 

Is het ondanks bovenstaande stappen nog niet gelukt? Dan kunnen wij je account ook handmatig verifiëren. Daarvoor hebben wij een kopie van een bankafschrift nodig, die niet ouders is dan 3 maanden. Let goed op dat je naam, adres, datum en de bank duidelijk zichtbaar zijn.

Dit document kun je uploaden via https://club.betcity.nl/upload. Gebruik je naam en e-mailadres zoals bij ons bekend! 

 

Kom je er toch niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn 24/7 bereikbaar en helpen je graag verder.